Polityka jakości

Wysoka jakość usług

MIKROLAB kładzie szczególny nacisk na jakość oferowanych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas działania utrzymywały jak najwyższy poziom. Naszym podstawowym celem jest spełnienie wymagań klientów przez dostarczenie rzetelnych i wiarygodnych wyników. Zespół laboratorium stale dokłada starań, aby spełniać rosnące oczekiwania klientów działających na rynku krajowym i międzynarodowym.

Laboratorium realizuje następujące cele jakościowe:

1

Wysoka jakość świadczonych usług badawczych

2

Zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie zlecanych przez nich badań

3

Monitorowanie jakości wykonanych badań

4

Budowanie wizerunku kompetentnego i godnego zaufania partnera

5

Zagwarantowanie poufności badań i ochrony praw własności klienta

6

Wzmacnianie pozycji rynkowej poprzez poszerzanie zakresu badań

Kierownictwo Laboratorium

Kierownictwo Laboratorium deklaruje, że MIKROLAB działa zgodnie z przepisami prawa, postępuje zgodnie z zasadami określonymi w Księdze Jakości i pozostałej dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością oraz jest świadome rangi, jaką mają wymagania klienta. Nasz personel jest zapoznany z dokumentacją Systemu Zarządzania Jakością i wdraża jego procedury w swojej codziennej pracy.