Infolinia: 22 810 80 17 Badanie wody: 732 080 317 | biuro@mikrolab.waw.pl |
Polityka jakości
Wysoka jakość usługMIKROLAB kładzie szczególny nacisk na jakość oferowanych usług. Dokładamy wszelkich starań, aby świadczone przez nas działania utrzymywały jak najwyższy poziom. Naszym podstawowym celem jest spełnienie wymagań klientów przez dostarczenie rzetelnych i wiarygodnych wyników badań. Zespół laboratorium stale dokłada starań, aby spełniać rosnące oczekiwania klientów działających na rynku krajowym i międzynarodowym. |
Laboratorium realizuje następujące cele jakościowe:
1Terminowość i wysoka jakość świadczonych usług badawczych |
2Zaspokojenie potrzeb klientów w zakresie zlecanych przez nich badań |
3Monitorowanie jakości wykonanych badań |
4Budowanie wizerunku kompetentnego i godnego zaufania partnera |
5Zagwarantowanie poufności badań i ochrony praw własności klienta |
6Wzmacnianie pozycji rynkowej poprzez poszerzanie zakresu badań |
Kierownictwo LaboratoriumKierownictwo Laboratorium deklaruje, że MIKROLAB działa zgodnie z przepisami prawa, postępuje zgodnie z zasadami określonymi w Księdze Jakości i pozostałej dokumentacji Systemu Zarządzania oraz jest świadome rangi, jaką mają wymagania klienta. Nasz personel jest zapoznany z dokumentacją Systemu Zarządzania i wdraża jego procedury w swojej codziennej pracy. |