Infolinia: 22 810 80 17 Badanie wody: 732 080 317 | biuro@mikrolab.waw.pl |
Laboratorium mikrobiologiczne Koszalin
Nasze laboratorium mikrobiologiczne oferuje kompleksowe usługi badawcze. Skupiamy się na analizie mikrobiologicznej i zapewniamy naszym klientom rzetelne i precyzyjne wyniki. W laboratorium mikrobiologicznym dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym klientom wysoką jakość usług i profesjonalną obsługę. Nasi wykwalifikowani naukowcy i nowoczesny sprzęt laboratoryjny umożliwiają nam przeprowadzanie badań w sposób skuteczny i wiarygodny. Gwarantujemy punktualne dostarczenie wyników. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług i zaufania naszemu laboratorium mikrobiologicznemu w celu uzyskania rzetelnych i wiarygodnych wyników badań. |
Badania kosmetyków KoszalinKosmetyki, które wchodzą na rynek, muszą być bezpieczne dla klientów. W celu zapewnienia wysokiego poziomu ochrony zdrowia użytkowników, kosmetyk musi być produkowany zgodnie z wymaganiami Dobrej Praktyki Produkcyjnej, a także spełniać odpowiednie wymagania prawne. Jednym z nich jest konieczność {przeprowadzania|wykonywania|badań mikrobiologicznych pochodzących z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr. 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r., które obowiązuje od dnia 11 lipca 2013 r. |
CO MOŻEMY ZAOFFEROWAĆ W ZAKRESIE BADAŃ KOSMETYKÓW?
|
Kompleksowe badania kosmetyków Koszalin
Badania czystości mikrobiologicznejBadania czystości mikrobiologicznej produktów kosmetycznych wykonuje się m.in. w celu weryfikacji warunków produkcji i zweryfikowania jakości wyrobu gotowego. Założeniem badań jest zlokalizowanie drobnoustrojów w produkcie kosmetyczym, w tym tych, które mogą być możliwie szkodliwe dla klientów. Zakres badań obejmuje ogólnej liczby drożdży i pleśni, analizy ilościowe w kierunku ogólnej liczby bakterii tlenowych oraz oceny jakościowe w zakresie obecności drobnoustrojów specyficznych, niepożądanych w artykułach kosmetycznych, tj. Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans, ale również Staphylococcus aureus. Badanie dermatologiczneBadanie dermatologiczne produktów kosmetycznych przeprowadzane jest pod nadzorem lekarza specjalisty na gotowym produkcie, ale również przy udziale danej grupy probantów. Badanie przeprowadzane są w celu potwierdzenia albo wykluczenia właściwości drażniących i alergizujących produktów. |
Określenie ochrony przeciwdrobnoustrojowej (Test Konserwacji) KoszalinZadaniem środków konserwujących jest ochrona artykułu kosmetycznego przed rozwojem drobnoustrojów w tym drobnoustrojów chorobotwórczych. Użycie środków konserwujących służy ochronie odbiorcy, a także kosmetyku przed rozwojem zanieczyszczeń mikrobiologicznych w okresie stosowania. |
Ocena właściwości przeciwdrobnoustrojowych KoszalinKosmetyki z dodatkiem substancji o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych posiadają coraz większe uznanie użytkowe i przemysłowe. Są to produkty kosmetyczne, które w swoim składzie mają składniki, jak np. cynk, alkohole, ekstrakty roślinne, kwas mlekowy, olejki eteryczne, dzięki którym mogą wykazywać takie efekty. Zadaniem środków konserwujących jest ochrona artykułu kosmetycznego przed rozwojem drobnoustrojów w tym drobnoustrojów chorobotwórczych. Użycie środków konserwujących służy ochronie odbiorcy, a także kosmetyku przed rozwojem zanieczyszczeń mikrobiologicznych w okresie stosowania. |
Produkty kosmetyczne - monitorowanie produkcji KoszalinProdukty kosmetyczne, które trafiają na rynek muszą być bezpieczne dla odbiorców. W celu zagwarantowania wysokiego poziomu ochrony zdrowia użytkowników, artykuł kosmetyczny powinien być przygotowywany zgodnie z wymaganiami Dobrej Praktyki Produkcyjnej oraz spełniać odpowiednie kryteria prawne. Podstawowym celem Producentów produktów powinno być wytwarzanie wysokiej jakości towarów, które są bezpieczne dla użytkowników. Produkcja oparta na wysokim standardzie czystości i odpowiedniej kontroli jakości materiałów, ale także artykułów gotowych może ustrzec Producenta przed wprowadzeniem na rynek produktów o niewłaściwej jakości, co może w konsekwencji spowodować straty finansowe oraz marketingowe. |